ورود/عضویت

روش های ارسال کالا

سه راه مطمئن برای ارسال کالای مورد نظر شما وجود دارد:

  • ارسال از طریق پست
  • ارسال از طریق تیپاکس
  • ارسال با پیک (در شهر تهران)

ارسال از طریق پست:

پست به تمام نقاط کشور کالای مشتریان را ارسال می کند. شما می توانید از این طریق کالای خود را در هر کجای کشور دریافت کنید. ارسال با پست برای مراکز استان تا ۴۸ ساعت و برای شهرستان‌ها تا ۷۲ ساعت زمان می‌برد. هچنین خرید بالای سیصد هزار تومان ارسال رایگان می باشد.

ارسال از طریق تیپاکس:

در صورت تمایل شما می توانید کالای مورد نظر خود را از طریق تیپاکس دریافت کنید. زمان ارسال کالا با تیپاکس به فاصله مبدا و مقصد بستگی داشته و از 1 تا 5 روز کاری متغیر است. هزینه این نوع ارسال به عهده مشتری می باشد.

ارسال با پیک (در شهر تهران):

این روش ارسال مخصوص مشتریان در شهر تهران می باشد و در هرکجای شهر تهران میتوانند کالای خود را با استفاده از پیک تحویل گیرند. زمان ارسال کالا از طریق پیک 3 الی 4 روز کاری می باشد. هچنین خرید بالای سیصد هزار تومان هزینه ارسال رایگان می باشد.

مشتریانی که تمایل دارند کالای خود را یک روزه تحویل بگیرند می توانند از طریق ارسال با پیک اکسپرس (سریع) کالای خود را دریافت نمایند.

در صورتی که تمایل به دریافت کالا از طریق باربری داشته باشید می توانید با هماهنگی دفتر فروش کالای مورد نظر خود را دریافت کنید. هزینه ارسال مرسوله تا محل باربری توسط ابزار فروش پرداخت خواهد شد.